![Wysyłka, płatności, zwroty Ikona wysyłki](https://unique-fantasy-objects.pl/wp-content/uploads/2021/01/Ikona-wysylki.png)
WYSYŁKA
1. Produkty są gotowe do wysyłki.
2. Paczka zostanie wysłana w 1-3 dni roboczych, po otrzymaniu opłaty.
3. Wszystkie wysyłki nadawane są kurierem lub paczkomatem,
4. Po nadaniu paczki, dostaniesz ode mnie numer do śledzenia paczki.
5. W przypadku wysyłki zagranicznej proszę o kontakt, w celu ustalenia kosztów dostawy.
6. Darmowa dostawa powyżej zamówień za 400 zł.
7. Wszystkie paczki nadawane są jako priorytet i powinny być u Ciebie do 3 dni roboczych, jednak mogą zdarzyć się opóźnienia ze strony przewoźników (zwłaszcza w okresie świątecznym).
8. Kupujący powinien sprawdzić czy opakowanie oraz znajdujący się w środku przedmiot nie zostały uszkodzone podczas transportu w obecności doręczyciela i w razie potrzeby spisać odpowiedni protokół.
![Wysyłka, płatności, zwroty Ikona karty kredytowej](https://unique-fantasy-objects.pl/wp-content/uploads/2021/01/Ikona-karty-kredytowej.png)
FORMY PŁATNOŚCI
1. Tradycyjny przelew bankowy.
2. Płatność za pobraniem.
3. Płatność elektroniczna.
4. Płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU.
![Wysyłka, płatności, zwroty Ikona zwrotu](https://unique-fantasy-objects.pl/wp-content/uploads/2021/01/Ikona-zwrotu.png)
ZWROTY
1. Przysługuje Ci prawo do zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od zakupu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania Sprzedającego o fakcie odstąpienia od umowy, drogą pisemną w formie dokumentu. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Sprzedającego.
2. Zwrotowi podlegają tylko i wyłącznie produkty w nienaruszonym stanie i oryginalnym opakowaniu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braku oryginalnego opakowania mogę nie przyjąć zwrotu.
3. Koszt zwrotu pokrywa klient oraz jest on odpowiedzialny za dostarczenie przedmiotu w stanie nienaruszonym.
4. W przypadku zwrotu towaru, zwrócę Klientowi pieniądze na rachunek bankowy Klienta w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
5. Klient traci możliwość zwrotu towaru, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi mnie o tym fakcie.
6. Zwrotowi nie podlegają produkty na indywidualne zamówienie Klienta.